« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie i sprawdzenie obecności radnych.

4. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.

5. Sprawozdanie z działalności Burmistrza Krobi w okresie międzysesyjnym.

6. Informacja Przewodniczącego Rady o złożonych oświadczeniach majątkowych przez radnych oraz informacja Burmistrza o złożonych oświadczeniach majątkowych przez zastępcę burmistrza, sekretarza gminy, skarbnika gminy, kierowników jednostek organizacyjnych gminy oraz osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu burmistrza.

9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia „Programu współpracy Gminy Krobia z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok”.

13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na częściowe zniesienie współwłasności nieruchomości objętej księgą wieczystą PO1Y/00033881/9 (w zakresie działki nr 1454/5) oraz na zmianę wysokości udziałów w nieruchomości wspólnej objętej księgą wieczystą PO1Y/00033881/9 (po uprzednim odłączeniu działki nr 1454/5) oraz ustanowienie odrębnej własności lokalu mieszkalnego nr 5 położonego budynku nr 1 przy ul. Grunwaldzkiej (działka nr 1454/4).

15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIX/254/2017 Rady Miejskiej w Krobi z dnia 2 marca 2017 r. w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Krobia, warunków i zasad korzystania z nich oraz ustalenia stawki opłaty za korzystanie z tych przystanków.

20. Wolne głosy i wnioski.

21. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej