Porządek obrad
1.
Otwarcie i sprawdzenie obecności radnych.
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XIII sesji.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych
w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza Krobi w okresie międzysesyjnym.
6.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Krobia.
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przejęcia przez Gminę Krobia zadania zarządzania publicznymi drogami powiatowymi na terenie Gminy Krobia w zakresie utrzymania zieleni przydrożnej.
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr X/79/2024 Rady Miejskiej w Krobi z dnia 13 grudnia 2024 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Krobia na lata 2025 – 2031.
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Krobia na rok 2025.
10.
Wolne głosy i wnioski.